Deira


Evento caducado
Música
Imagen promocional
Cuándo Miércoles, 21 de Junio de 2023 | 19.30h
Cuánto FREE
Compartir en Facebook Compartir en Twitter Compartir en Whatsapp

Dende que se ficieron en 2022 n’Escocia col Primer Premiu nel prestixosu concursu “The Battle of the Folk Bands”, Deira considérase ún de los grupos con mayor proyeición de la escena folk nos últimos años. El tríu, formáu por un xixonés al bouzouki y dos andaluces cola flauta y el vigulín, entama a funcionar en 2019, cuando los contraten como grupu residente na carpa asturiana del Festival Intercélticu de Lorient (Bretaña francesa).

Deria acaba de publicar “Alba”, un trabayu de 11 temes nel que se reflexen les esperiencies que vivió la banda na xira que los llevó per dalgunos de los festivales más importantes del panorama folk-celta européu. “Alba”, qu’axunta dellos significaos (“alborecer” n’asturianu y en castellanu y “Escocia” en gaélicu), ofrez un soníu modernu al traviés de composiciones propies la mayoría, pero col folk asturianu y escocés siempre presente.

Dentro de los XI Alcuentros de músiques asturianes. Concierto en la calle Tomás y Valiente, frente a la Escuela de Comercio. Porque lo mejor ocurre en las calles.

Pero si llueve, dentro del Antiguo Instituto.


Fuente (Más info)
¿Encontraste algún error en esta noticia?